Rå firre

Veckan har hitills bjudit på myspys, men nu i helgen blir det jobb. I tisdags käkade jag och Tobias + några till på Pipes, riktigt gott och trevligt var det :) Sen under onsdagen drog jag och Tobias ner på stan, käkade sushi(första gången för Tobias, och han gillade det skarpt ;) ), fikade på Costas och tog en sväng in på några affärer. Otroligt nog köpte jag inget. Igår blev det än en gång sushi, jag åkte ner på stan enkom för att köpa till oss :) Lite sjukt ändå. Varsin "Kockens Special" blev det med 17(!!) bitar sushi var :) Och efter det mådde jag lite illa, men lätt värt det ;) Emelina kom på besök och vi gick på stan och fikade, hann träffa mamma snabbt eftersom att hon och Bosse gjorde ärenden i stan, och sen fick jag skjuts av Thommie till Tobias igen :) Kl 20 blev det bowling med Lisa, Karin, Johanna och deras kompisar eftersom att Karin fyllt år, sjukt kul! :) Jag suger på att bowla, men roligt är det :) Lisa skjutsade mig till bussen på kvällen och idag jobbar jag.

Rörigt inlägg kanske, jag har svårt att koncentrera mig just nu. Mår lite sådär.

Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback