Onsdag


Jag älskar när Coop har halva priset på frukt och grönt! :) Skulle ha handlat mer av det igår känner jag nu. Smaskar vindruvor allt vad jag kan :P

Igår rensade jag bland mina skor, så nu blir jag förhoppningsvis av med ca 10 par... Mitt på dagen så kom mamma till stan så vi tog en snabb shoppingrunda :) Och en supersnabb fika. Jag köpte ett par skor och ett paraply med tatueringsmotiv till Emelina, jag hoppas hon gillar dem :) Och till mig själv blev det ett par mörkblå enkla vardagsjeans, ett par svarta paljettballerinas(för 49kr på Skopunkten) och ett par boots med spännen och kedjor på :) Jag är helnöjd, jag vet ju att detta kommer att användas flitigt, speciellt ballerinaskorna nu i vår :) Tyvärr inga bilder på fynden, måste fixa min kamera där batteriet laddar ur efter 10 bilder...

Idag åker jag till Vindeln för jobb, sover hos mamma inatt, jobbar dag imorgon och efter det ledig! Har jobbat hur mycket helg som helst på senaste tiden och det kommer blir mer framöver, så skönt med åtminstone en helg ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback