Nyklippt!




För er som har missat det; yes, jag är blond igen :) Det tog tid, pengar och slet på håret, but I finally made it!
Igår gick jag till Salong no:44 och spontanklippte mig :) Det blev mycket kortare, väldigt uppklippt, med en ordentlig lugg :) Jag är lite skeptisk till det, men det är ändå enormt skönt att slippa känna att håret är som Svinto :P Kanske inte bästa bilderna, nyvaken, osminkad och ofixat hår, men nu ser ni lite av frillan i alla fall ;)

I helgen som var jobbade jag, åkte hem till Tobias och myste fredag + lördag förmiddag :) Lördagkväll åkte jag till Umeå där en av Tobias jobbarkompisar styrde hemmafest, och det hann bli en liten utgång också på Rex. Mycket trevligt, ganska lagom lång kväll eftersom att jag skulle jobba söndag :) Igår bara mys med Tobias och idag ska jag åka till Vindeln för nattjobb i tre dagar framöver. Usch vad jag deppar över sommaren just nu. Jag kommer inte vara ledig alls misstänker jag. Kanske högst tre dagar efter varandra, annars bara ledig strödagar. Money money money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback