Helgen som var

I fredags jobbade jag till 20:30, tog bussen till Umeå och gick ut på Allstars med Lisa, mycket roligt men med en del äckliga drinkar haha ;) På lördag mysade jag med Tobias och på kvällen förfestade vi med några av hans arbetskompisar. Sen drog vi till O'lles. Och nu igår så spontanhakade jag på mormor till Skellefteå för att fira min kusin Marcus som fyllde 20 år :) Grattis till honom! Han och hans tjej har en jättefin lägenhet i Sjungande Dalen(hur fint namn på stadsdel?!) som inspirerade mig väldigt mycket när det gäller inredning. Stilrent svart och vitt med fina detaljer som cupcakeaskar :) Me like. Det blev i alla fall en heldag i Ske-å med shopping, kinamat, tårta, lek med deras lilla kattunge Elsa som var hur busig som helst, umgås med moster Carola, hennes man Leif, mormor, kusin Marcus och Camilla, och bara mys :) Jag borde verkligen träffa släkten oftare. Idag åker jag hem till mamma och sne blir det jobb i veckan. Hejs svejs!

Kommentarer
Liisaaa säger:

hihi, jaaa vi vet ju att du gillar cupcakes motiv hihi! =)

2011-03-22 | 00:06:45
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback