Finally


Jobbat hela helgen, och sovit hemma hos mor fredag och lördag :) Jobbigt med jobb, men roligt att mysa, umgås, köra skoter med Eme, busa med vovvarna, ha Maja snarkandes tätt tryckt mot mig på natten... Igår kom jag hem och det första jag gjorde var att ta en välbehövlig fikaträff med Lisa på Wayne's :) Tack för det. Sov hos Tobias inatt och nu är jag hemma för första gången(flera timmar på raken) på lääänge. Måste tvätta, städa, och bara "bo" lite grann, saknar min lilla kryp-in. Just nu dricker jag grönt te och datanördar. Duschade i 2 timmar också. Det är i alla fall skönt att vara hemma.

Kommentarer
Liisaaa säger:

Jaaa, det var rååtrevligt med fika! :D Haha, najs med dusch.. ;D

2011-03-15 | 22:56:34
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback