Ursäkta mig

Ursäkta mig för extremt dålig blogguppdatering. Jag jobbar på och under tiden(på fritiden) händer spännande saker som jag snart ska avslöja. Haha men då kommer det visa sig att alla redan vet det.


Stone Sour - Wicked Game(cover of Chris Isaak)

Upptäckte för någon dag sedan att älsklingen lyssnar på Stone Sour :) Och för någon vecka sedan hittade jag en lapp nedklottrad med låtar jag tyckte var bra för några år sedan. Den här låten var med! Ni kanske inte tycker att det här är så special men jag tycker det är ett roligt sammanträffande haha ;)

Just nu längtar jag efter min sötnos...

Kommentarer
Liisaa säger:

Stone sour har ju samma sångare (corey taylor) som är med i mitt älsklingsband jag och jimmie såg live i sthlm slipknot. He knows hes shit. Allt från metal till skönsång liksom! :)



Ät dock personligen inte så överförjust i stone sours låtar men de har ju den där låten bother, som är bra och trough glass) som är bra. Ska nog lägga upp dem på min blogg nu hihi! :) Tack för tipset!

2011-06-10 | 01:19:32
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback