Uppe med tuppen & Bättre sent än aldrig









Tjohej! :)
Som säkert alla vet(trots att jag försökte göra det till en överraskning) så har jag och Tobias flyttat ihop!!! :D
Vi hyr en 2:a på 66kvm på Haga, nästan längst upp på Östra Kyrkogatan :) Nära och bra till jobbet för älsklingen :) Själva flytten pågår just nu för mig, måste packa ur det sista och städa gamla lägenheten, men Tobias är så gott som inflyttad :) Lägenheten var lite sliten så hyresvärden ska renovera toaletten(som har badkar!!!) och köket, och vi själva ska tapetsera vardagsrummet och sovrummet. Vi håller på med sovrummet just nu, spackla och slipa, sen blir det målning av taket och SEN ska vi tapetsera :P Mycket att göra, och efter det ska fler/finare möbler inhandlas. Men vi har ändå ganska mycket, typ soffa, säng, bord + stolar, köksgrejer, sängkläder, gardiner, handdukar m.m. så vi klarar oss absolut. I alla fall: jag är jätteglad! :) Det känns lite overkligt haha ;) Men jag är så lycklig över att bo med min älskade Tobias <3

Nu sitter jag i köket och käkar go' frukost; kaffe och avokado med massor av skagenröra! :) Göttans! Väderprognosen för er som bor under jorden eller bor på annan ort är att det ser ut att bli en varm dag :)

Igår hängde jag med och firade Tobias mormor som fyllde 80år, det var trevligt med god mat och gott sällskap :)
Helgen som var så firade jag Kajsa på lördagen och vi drog på Scharinska, trevligt det också :) Och dagen innan det så var det tänkt att jag och Tobias skulle ta årets första dopp i Nydalasjön, men vi hann inte utan åkte hem till TT med ett gäng istället, även det trevligt :) Allt är så trevligt haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback