En studie i tråk


Sur-Madde

Förvånad Madde

Naughty godisätande Madde

Tjohej! :)
Jag befinner mig hos min mor och är hundvakt, ska varva hund/husvakt med att jobba ända tills på lördag då jag förhoppningsvis får komma hem till min sötnos. Som för övrigt skrämde the crap out of me i förrgår... :( Väl hemma blir det ingen vila; fix med nya lägenheten, städa den gamla lägenheten, packa väskorna. Men jag ska försöka hinna med att vara social också ;) Först och främst ska jag pussa på min älskade Tobias! <3

Idag och igår har jag:
  • promenerat med vovvarna och pussat på dem
  • nördat framför tv:n med 100 kanaler
  • ätit. mat, godis, frukt m.m.
  • irriterat mig över diverse problem pga dålig täckning
  • bråkat
  • slappat
  • klappat en skogsmus
  • sett en av våra s.k. "fågelhundar" bli rädd av en tjäderhöna i skogen haha
  • försökt göra upp en eld i pannan... det gick inte så bra, pappret brann upp och kvar låg surved. grrr.
  • gömt mig
  • bränt bh:n
Jag har ingen energi till någonting, och det blir inte bättre av att jag ska jobba natt ikväll och imorgon kväll...
Nu ska jag göra iordning lite fika och bänka mig framför tv:n.

Ha en härlig onsdag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback