NELLY

Igår gjorde jag misstaget att kika in på Nelly.com:s sommarrea. Kan ni gissa hur det gick? Jag hittade mycket snyggt, försökte verkligen lägga band på mig själv ;) Här är en del av snyggheterna(som jag inte klickade hem men var bra nog sugen på):

Nelly Shoes // Exclusive Britta 149kr
Med de här går man säkert jätteskönt i och med att det bara är 4cm skillnad mellan höjden på klacken och platån. Grymt snygga också!

Rare Fashion // Oneshoulder Chiffon Dress 119kr
Underbart sommarsnygg klänning! Jag älskar blommor.


Estradeur // June Dress 129kr
Hur fin är inte den här? Perfekt lite annorlunda sommarklänning, med djup rygg och bara axlar. Love it.

TFNC // Jolly Contrast Dress 129kr
Snyggt somrig och enaxlad.

Nelly Shoes // Rickie 119kr
Jag gillar att de är sailorinspirerade och med klack i träimitation. Coola.

Cover // My Dress 179kr
Snygg klänning med annorlunda draperingar. Classy!

Cover // Liv Blouse 99kr
Jag älskar blått :) I övrigt en cool blus, skulle passa utmärkt nerstoppad i en svart pennkjol.

Sisters Point // Joker Shorts 169kr
Sny
gga vida shorts med leopardmönster. Hade man bara haft solbrända ben så ;)

Nelly Shoes // Minna 199kr
Glittriga + blåa = kan det bli bättre? Fast svarta hade varit snyggare :P Jag fick höra av pojkvännen att de ser ut som om någon har tagit Kakmonstret, rakat honom och gjort skor av honom. Sounds pretty good to me!


TFNC // Natasha Dress 219kr
Sjukt snygg klänning! Jag älskar färgen och ryggen. Hawt as hell. Snygg på hösten och vintern med svarta skor och strumpbyxor till.

TFNC // Aztec Dress 149kr
Supersnygg!

Motel // Jenna Dress 149kr
Jag är farlig på kjolar/klänningar med hög midja :) Och överdelen har nästan sånt där galaxmönster som jag diggar.

Och här kommer det som jag beställde, jag hoppas bara att allt passar!


Liz Draped Shoulder Dress från Pearl, 199kr.
Materialet är krossad velour. Och såklart är den blå! Supersnygg att festa i nu i vinter tror jag :)

Super Striped Tube Dress från Vero Moda 249kr.
Som en polkagris kommer jag se ut i den här! ;) Lagom söt med ränder och godisfärg.

Petra från Nelly Shoes, 139kr.
Så snygga! Lite bad bitch över dem ;)

Jag beställde bara 3 grejer, duktigt av mig va? ;) Fri frakt på Nelly.com ända tills den 31:a Augusti.


Kommentarer
liisaa säger:

Myyche fint myyche fint! :)



åh jag vill också beställa!!

2011-07-29 | 11:21:08
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback