Lookbook Bonanza!


Jeansshorts + bruna läderkängor och lite pärlbroderier = nice

Sjukt snygg colourblocking! Jag vill också vara grönblå med svart som accentfärg

Supersnygga jeansshorts. Jag borde verkligen haffa fler. Lite slitna gillar jag. Med en sommarblus till.

Sockersöt klänning. Blå dessutom. Ni alla vet att jag är ett blåbär.

Skolflicksstilen är ganska lockande. Vet dock inte om jag skulle bli för mesig i den.

Puderrosa och spets, det kan inte gå fel.

Jeansshorts (igen) och supersnygg rygg på linnet. Me like.

Spets spets spets

Jag testade ju att ha en långkjol en dag, men den var svart. Otroligt skönt och sådär hippie laid-back.

America, fuck yeah! Coming here to save the motherfucking day - yeah!

Enkelt och snyggt. Lite ovanligt med silvershorts

Stuprörsjeans är snyggaste modellen tycker jag

Djurmönstrat och rött; bra kombo.

Sött med en retrohatt

Rock chic! Löve it

Än en gång djurmönstrat och en supersnygg enkel kuvertväska.

Man kanske borde införskaffa en blommig jumpsuit. Skitsnyggt.

Coolt och snyggt. Jag borde använda mer sjalar.

To die for hår! Och vita jeans är snyggt på alla utom mig. Skitsnygga klackar.

Sött. Lårhöga strumpor/stay-ups är underskattade.

We can do it! Yes we can!

Nästan första gången jag sett camoflaguemönstrade brallor utan att det sett tacky ut.

Fräscht med jeansskjorta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback