KÄRLEK






Tsssäääärleeeek! Jag säger som Tyke Mörbult i Hem till Midgård. Kl 08:25 idag ska jag ta bussen till Umeå och till min lööööve! ;) I'm so excited! 2 dagar ledigt, jag ska mysa, gosa på honom tills han blir alldeles öm, få honom att behandla mig som en prinsessa(alltså; hämta en ny kniv när jag tappar min på golvet, böja sig fram så att jag slipper böja mig fram när vi kysser varandra, dra ner ljudet på datorn så att jag ska få sova, hämta och vika min rosa tvätt som hänger i tvättstugan, laga mat åt mig för det är han så duktig på, hämta papper när jag spiller på min haka för jag kan uppenbarligen inte äta som en normal vuxen människa m.m.), pussa på honom så att han blir blöt av mitt dregel, kanske diska när vi ätit så att han känner min kärlek till honom, gnälla så att vi ser filmer, gnälla så att vi köper Delicatobollar, titta på när han duschar, bara NJUTA av hans sällskap :) Jag älskar dig Tobias Andersson! Haha nu blev det väldigt töntigt helt plötsligt ;) Men, jag är så taggad på att åka hem till honom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback