Inspiration


Doutzen Kroes, med det ultimata håret.

Liiite sugen var jag faktiskt på en retrobikini nu i våras. Classy och snyggt tycker jag. Dock så vill jag gärna visa magen när jag går i bikini haha ;) Ett av mina bättre attribut anser jag.

Hailey Clauson. Kavaj och shorts istället för kavaj och kostymbyxa är en given sommarhit. Sött med solisar och röda läppar.

En naturvit stickad tröja skulle inte sitta helt fel i garderoben.

Jag suktar efter långt hår. Will it ever happen to me?

Smycken med form av drömfångare gillar jag skarpt. Såg ett par supersnygga örhängen i HM-katalogen som jag kanske ska haffa.

Skitsnygga! Ge mig!

Ännu mera skor. Blommiga kilklackar som även skulle kunna fortsätta användas till hösten med söta strumpor i.


Triss i snygghet. Jag älskar deras hår. Många gånger har jag velat ha den där perfekta blonda nyansen som ser naturlig men ändå stylish ut. Lite mörkare vid hårbotten och så ljusare slingar neråt. Löve it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback