HM Höst // Bitterljuvt








Det är samma visa, vartenda eviga år sen jag var typ 11-12. Ni vet, man är mitt uppe i sommarhettan, man vill inte alls tänka på att den tar slut någon gång. Och så dimper HM:s Höstkatalog ner i brevlådan! Jag är jättesugen på att titta på den här höstens kläder, jag vill beställa, men samtidigt får jag ångest över att det snart är höst. Jag får en konstig känsla i magen bara jag tittar på katalogen när den kommer. Typ en blandning av förväntan och ångest. Haha, som ni ser har jag allvarliga problem och mitt liv är MYCKET styrt av HM:s utskick.

I alla fall... Jag hittar massa snyggt :) Det är nog dags för en beställning snart. Nackdelen är att när man väl beställt så tar det aslång tid innan man får hem grejorna. Typ så lång tid att man ångrar vad man beställt och inser att man borde ha tagit "den toppen" eller "den färgen på kjolen" istället. Life is complicated. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback