Förvaring


Dirty Little Style Whore

Hur förvarar man bäst sitt smink?

Det här tyckte jag såg ganska smart ut, med ett genomskinligt pennställ så att man tydligt ser vars allt är. För några år sedan fick jag en genomskinlig kruka i grönt med grönt möster på av Emelina. I den har jag stoppat diverse pennor, mascaror, läppstift, hårnålar m.m. :) Fungerar bra, önskar dock att jag hade mer plats. Det smink som jag inte använder men sparar till senare ligger i en plastlåda(en jävligt snygg plastlåda med döskallar på) i min garderob haha :) Sen har jag fler plastlådor med skönhetsprodukter, en "hylla" i badrummet med hårsprayer m.m., min vanliga necessär som egentligen är ett pennfodral som jag har med mig överallt och min stora necessär med typ deo, hudkräm, hårborste m.m.


Jag och min fina kruka jag fick av Eme :)

Här vill jag poängtera att jag INTE vill ha min kruka, det är Tobias jag ger en nasty min ;)

Döskallelådan!!! :)

Och såhär förvarar jag min pojkvän. Alltså out in the open så att alla kan se honom! ;) :) Btw, tungan åker automatiskt ut när han kommer i närheten.

Kommentarer
liisaa säger:

hahahah lät nästan lite snuskigt det där madde. "tungan åker automatiskt ut när han kommer i närheten" hahaha, diirrttyyy. eller så är det bara jag som har sjuk humor kanske så här under nattetid.. ;) hehhehe

2011-07-29 | 01:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback