Myspys


Haha så himla söta kattungar! :)

Igår så kom mamma och Bosse på besök ett litet tag, de tog med mig till ICA Maxi där vi shoppade loss lite grann :) Jag fick bl.a. 6 st jättefina kaffemuggar som ser lite ut som pappersmuggar med en vit bred kant längst upp, utan handtag :P De var blåvitrutigt mönstrade också, lite svårt att förklara :)

Sen fick jag skjuts hem till Tobias, vi gick och köpte pizza, och drack lite rödvin trots att jag inte gillar vin :P :) Sen badade vi och myste hela kvällen, riktigt välbehövligt kan jag säga eftersom att vi inte har träffat varandra på hela veckan :) Idag åkte vi ner på stan och käkade kinamat på Eurasia, göttans gott :) Och detta är alltså vad jag har gjort hitills i helgen :P Ikväll ska jag hem till Lisa och så blir det utgång med fler brudar, jag taggar!

Kommentarer
Liisaaa säger:

Tiihii, jag gillar utgång! ;D

2011-01-19 | 23:44:57
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback