Madde-sen



Gott nytt år i efterskott! :D

Jag firade med Tobias och hans gäng hemma hos Sebastian, vi åt gott, drack gott och hann med lite buggande också :) Och smällde raketer, vid 12-slaget skrek jag: "Varför måste just min pojke/man skjuta raketer och dö?!" eller något liknande. Men trots en raket som Tobias vände upp och ner i snön p.g.a. att pinnen var för kort, så gick det bra, ingen dog och ingen fick kroppsdelar bortsprängda :P Puh :) Det var ett lyckat nyår tycker jag :)

Annars så har jag jobbat, umgåtts med sötungen, och idag har jag shoppat med Emelina(hon behövde massa nya saker + en morgonrock) och så har vi fikat på det där fiket i Up2-gallerian :) Hon kommer att sova över här inatt. Igår såg jag och Tobias Due Date på bio, helt okej, rolig och lättsam :) Precis lagom längd också eftersom att vi båda var trötta.

Ni får ursäkta dålig uppdatering, men jag orkar inte släpa med mig datorn överallt när jag jobbar eller är hos Tobias. Sen känner jag inte direkt någon stor blogglust heller :P Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback