Seg, segare, segast





Glad alla hjärtans dag i efterskott folks! :) Jag fortsätter att vara mobbad med mina djurbilder ;)

Long time no see, bloggen. Ursäkta att jag haft så dålig uppdatering den senaste tiden. :P Jag har jobbat, jobbat, och jobbat lite mera. Orkar inte släpa med mig datorn till Vindeln fram och tillbaka. Nu kommer jag att vikariera en tid framöver, dock endast 47% tjänstgöringsgrad... I need money. Inatt jobbade jag hela natten, har sovit 3 timmar idag :/ Och ikväll sa jag åka hem till Kajsa för att se hur hon bor nu när hon flyttat :) Sen blir det 22-bussen till Vindeln, börjar jobba imorgon kl 7, jobbar hela helgen. Visst är det roligt att läsa om jobb hela tiden? ;) I know you love it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback