Lördag

Igår kom familj och släkt och firade mig :) Vi käkade fetaste, mäktigaste kladdkakan, drack äckligt kaffe och trängdes i soffan. It was great. Jag fick finvin, en dammsugare, en fin sjal och money :) På kvällen for jag hem till Kajsa och Jonna på fest, festen flyttades till Kajsas storebror Fredriks lägenhet efter att någon kvinna kom och gnällde om att hon ringt störningsjouren. Wtf is störningsjouren? Och vad ska de göra åt att det var party, UTAN musik dessutom? Det var trevligt i alla fall, och jag träffade även Elin från V-by skola som jag inte träffat på hundra år! :) Riktigt kul. Det blev dock en lugn kväll, letade förgäves efter my people på Rex men åkte hem innan 01:30.

Jag är ledig idag och imorgon... Sen blir det massa jobb, dag blandat med natt. Wish me luck.
Ps. Jag vet att ni älskar när jag blandar engelska med svenska. I'm so cool. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback