Jobb

Jobbade bara till 13 idag, skönt att sluta men samtidigt drygt att tidigaste bussen till stan går 15:15 :P Lyckades för en gångs skull sova HELA natten utan att vakna hela tiden, det var awesome men är fortfarande tröttis :) Igår hälsade jag på Kajsa i hennes lägenhet, gud vad fin och stor den var! Gah! Jag måste flytta! :) Det var trevligt att umgås en stund, dricka lite kaffe och bara prata :)

Får se vad kvällen bjuder på, förhoppningsvis får jag vara med Tobias ;) Måste dock ta bussen kl 07:15 till Vindeln imorgon, trots att jag börjar jobba först 14. Busstiderna Umeå-Vindeln sucks...

Hoppas alla får en trevlig helg och verkligen njuter!(speciellt av det fina skotervädret tihi) :)

Kommentarer
Liisaaa säger:

tiiihhii! :) jag tittar in på din blogg ändå trots att du inte uppdaterar så ofta! ;)

2011-02-18 | 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback