Mycket fint


Underbar bildkvalité, visst? ;) LifeFrame 4 life... Här är i alla fall GRANEN!!! :D Just nu har jag bara satt upp ljusslingan + lite glitter(ska köpa mer glitter nästa år har jag bestämt), men det tar sig. Granen är 210cm hög, alldeles lagom tycker jag :) Nu längtar jag tills jag ska pynta med alla julgranskulorna!

Och här kommer en ytterst fin bild på min och Tobias nyinköpta soffa! :) Den är som sagt gråsvart i tyget, och det är en som man kan köpa fler delar till :) Jag är mycket taggad på att bjuda hem folk som ska tränga ihop sig i denna! :)

Övriga frågor? Tomt i fönstren? Nej, vi har inga gardiner, jag vet. Men det kommer. Det underbara ljuset? Vi köpte 3 nya lampor för någon vecka sedan från Markslöjd; 2 fyrkantiga plafonder med lite mönster på(en till hallen och en till vardagsrummet) och en lampa med 3 st spotlights på som vi har installerat i köket. Tobias monterade dem och det blev mycket fint :) Varde ljus. Stolen på soffbilden? Det är Tobias "datastol", han har sin dator där bakom. Han är en riktig man, som sitter i en vanlig pinnstol istället för en supermjuk mesdatastol ;)

Sakta men säkert bygger vi ett mysigt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback