Jul ute och jul inne, men sommar i sinne




Hej svejs i lingonskogen! Jag har jobbat hela helgen, vilket sög fett hårt, but it's okay. Idag ska jag bara slappa och vara ledig, jag har ingen energi till någonting. Jag borde egentligen bege mig ner på stan för att shoppa julklappar till tjocka släkten, men jag orkar inte :( Jag har inte köpt en enda, dåligt av mig... Imorgon blir det mer jobb, sen får jag se om chefen ringer och ber mig gå ut extra.
Jag vet inte varför, men jag längtar till sommaren idag. Prövade några av mina klänningar som är passar bra till somrigt väder:

Rosa spetsfodral från Club L/Nelly.com. Ser ni våra julstrumpor som hänger i bakgrunden? ;)

Blommig tubklänning med bälte med strasspänne från Jarlo/Nelly.com

Klarröd enaxlad klänning från Nelly.com


En av mina favoriter! Hade den i Tyskland i sommar när vi satt i en biergarten, grabbarna drack öl och vi käkade grillat. Från Nelly.com


Favorit nr 2, från Rare Fashion/Nelly.com. Jag gillar klänningar som visar ryggen!

Min röda sailoraktiga klänning med volanger och randiga detaljer! Grymt skön och snygg tycker jag :) Från Gina Tricot.

Det tråkiga är att när det väl vankas sommar kommer jag bara springa runt i en eller två vardagsfavoritklänningar. Men det kanske jag ändrar på nästa sommar. Måste bli duktigare på att använda grejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback