Happy B-Day Bro!


Igår fyllde Mathias 20 år, grattis på födelsedagen! :D

I helgen har jag jobbat, och i fredags köpte jag och Tobias en soffa! Det är en hörnsoffa med 3 sitsar på ena sidan och 2 på andra, gråsvart i färgen. Det ser grymt fint ut nu i vardagsrummet tycker jag :) Fredagkväll gick vi ut med Tobias jobbarkompisar, det var kul :) Men vi gick på Schlagerklubben, eller X3M som vi tycker att det fortfarande heter, så det var mindre roligt. Jag förstår inte hur det kan vara så stor skillnad på ett uteställe där man får vara 18år och ett där åldersgränsen är 20. Vad händer liksom på 2 år, mognar man så mycket?

Idag ska jag och Tobias evetuellt fira Mathias, jag ska försöka sätta upp julgranen också :) Nu har det ju snöat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback