Funderingar





Håller på att testa lite saker här. Imorgon efter jobbet tar jag mig nog inte hem innan jag ska iväg på trevligheter. Så jag måste göra mig iordning på jobbet och ta bussen direkt sen. Vilket innebär att jag måste packa kvällens outfit nu typ haha. Vilka i-landsproblem. Jag funderar på att ha min svarta enaxlade klänning eller min röda spetsklänning. Hmmmm.... I alla fall, till den svart klänningen tänkte jag ha rött läppstift(se ovan). Men det känns som en dålig idé för det kommer inte hålla en sekund om man smuttar på en cider eller äter något eller pratar eller klantar sig och smetar ut det. Inte så fint när kanterna håller sig men in mot munnen försvinner det. Jag har ju läppenna att fixa det med så att det håller längre, men det känns jobbigt att tänka på läpparna hela kvällen. Jag vet inte om jag vågar det haha. Annars är ju röda läppar supersnyggt.

Kommentarer
liisaa säger:

jääätteffiiin vaar duu iii den sexiga svarta! :D

2011-12-19 | 07:52:55
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Men tack :) och du var lika snygg som alltid :) ;)

2011-12-19 | 20:45:50
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback