DIY (do it yourself)

Hallå där! :)

Jag har hittat en bra blogg fylld med DIY-tips: Studs and Pearls, blev lite inspirerad till att göra dessa:

Beskrivning En tubtopp av en axelbandslös bh och lite tyg.

Beskrivning En tubtopp av en finstickad tröja.

Sjukt bra beskrivningar som visar steg-för-steg hur man går till väga :) Det roliga är att jag har en exakt likadan tröja, samma färg, modell och allt. Jag har på mig den just nu hehe :P Ikväll är jag ensam hemma, Tobias är på någon julgrej med jobbet. Jag börjar bli lite småförkyld och har jobb imorgon, så jag ska skämma bort mig själv med att bara vila, titta lite på kanal5play, kanske ta ett bad. Ikväll hade jag tänkt göra om ett oversizat linne med döskalletryck på så att sidorna är lite mer öppna. Ni förstår säkert hur jag menar. Jag tycker det är snyggt när lite hud tittar fram, och man kan ha en spets-bh under som detalj. Schnyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback