Inspiration


Höstigt snyggt med löst sittande byxor, en gråmelerad sweatshirt och stövletter på det.

Vissa passar väldigt bra med snaggat på ena sidan.

Galet snyggt sommarlack!

Julia Stegner. Svart klänning med spetsärmar, lika snyggt på sommaren som vintern.

Miranda Kerr i röd spetsklänning och nudeklackar. Perfektion.

Vill ha.

Underbart blommiga sommarskor. Love.

Någon får gärna lära mig locka håret. Kanske borde köpa en ordentlig locktång.

Rött hår och söta underkläder.

Röda skor är sjukt snyggt.

Kolla vilka coola ringar! Typ som skurna i sten.

Megan Fox. Say no more.

Busig fläta. Ge mig långt hår.

Grymma heels, bedazzled med nitar.

Om bara mina strumpbyxor kunde gå sönder så här snyggt....

Pasties.

Beige med rött som accentfärg är en vinnarkombo.

My Little Pony-hår.

Love this. Rockigt snyggt.

Ge mig! Haha jag gillar ju rosa ;)

Sockar i högklackat. Annorlunda sött.

Skulle gärna vilja ha dessa. Som dekoration för jag skulle inte vilja slita på dem.

Jag har börjat gilla bruna skor mer och mer.

Tatueringar, halsband med kors, magkort tröja och rufsigt hår. Love it.

Vit spets.

Snyggt. Bara snyggt.

Rosa skossingar.

Nagellack liiiite over the top.

Shorts. Idag har jag för övrigt på mig ett par röda jeansshorts.

Och alldeles....Underbar...

Naughty.

Jag vill också ha helt galet rött hår. Men det är ytterst få som passar i godisfärger tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback