Musik

The Kooks - Always where I need to be
Klicka, sjukt bra! Haha(inbäddning inaktiverad på begäran suger....)


Sjukt bra, lite nostalgi över denna :) Konstig video dock, men jag ville få med hela låten + bättre ljud.

Också bra :)


And if I had a final wish, pretty Miss, I would only ask this...

Royal Republic igen, lite smått perverst ja... Men lyssna, musiken är ju skön ;) Och ett slut med humor.

Jag hittar alltid de bästa videosarna ;) Iaf, Strata - Piece by piece, sjukt bra. Jag har aldrig ens sett Iron Man, men den här hade bästa ljudet.

Underbara Muse - Map of the Problematique. Ännu en gång, sugig video med total tystnad på slutet.

All That Remains. Jag lyssnar på denna minst en gång varje busstur jag tar till jobbet. Har inte bytt låtar på mobilen på en evighet, but it's all good.

Paramore. Älskar låten. Och hennes hårfärg ;)

Misery Business. Dålig videokvalla...

Också grymt bra! Nu blev det mycket Paramore, hope you dont mind ;)

Rise Against, nostalgi på hög nivå. Fortfarande lika bra.

That's when she said "I don't hate you but I just want to save you while there's still something left to save." That's when I told her "I love you girl but I'm not the answer for the questions that you still have."

Nu blev det helt plötsligt mycket musik. Men allt är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback