Tragiskt

Deprimerande fakta:
  • Jag har inte badat utomhus en endaste gång i sommar.
  • Jag har solat en gång. I en timme.
  • Min längsta lediga tid från jobbet i sträck har varit en vecka.
  • Jag är förkyld nu.
  • Jag jobbar mest natt, vilket innebär att jag bara sover hela dagarna och missar allt socialt liv.
  • Jag har inte besökt släkten något i sommar.
  • Jag missade att besöka min norska släkt som var i Lövånger för någon månad sedan. För att jag jobbade.
  • De börjar inte renovera i vår lägenhet förrän till hösten. Om ens då.
  • Jag har 0% energi.

Kommentarer
Liiisaa säger:

Hahahahahhahah gud vad roligt du skrev. Srattade som fan åt rubriken och deprimerande fakta, sen är det ju såklart tråkigt att det känns så såklart.



Men man kan ju se det positivt också:



- Du har sluppit det iskalla vattnet, lika bra att bada utomlands om det lix ska badas och skita i sveriges vatten liksom.

- Grattis! Du slipper hudcancer! =)

- Money, money, monye..!;)

- Jaa, det sög ju. This i'll give you! Fast iofs, gör du bort sjukan nu slipper du kanske i höst istället.. ;)

- Du ses som en resurs på jobbet och får större chans till högre lön och annan anställnign samt att det ser bra ut på cv och du kommer få bra referenser om du söker annat jobb. :)

- Men du har hunnit umgås med din kille istället kanske för att se det fårn den ljusa sidan? Familjen finns alltid där, no matter what. men jag förstår att det känns jobbigt.

- Det kommer fler gånger. :) Du kan alltid resa till dem.

- Dessto mer kommer du att njuta när du väl får det renoverat! ;)

- Jaa, det sög också. Hatar när det är så. Det positiva är ju att veta att det bara är du som kan göra något åt det. :) Du har hela livet framför dina fötter. Du kan börja tacka nej till lite jobb och börja göra saker du tycker är roligt. Viiiips är din energi tillbaka igen. Om inte det kändes möjligt, så kan ju ju alltid börja halsa kaffe! ;D



Puuuuusss min fina vän!

2011-08-10 | 11:51:47
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Tack för peppen! :) det gäller att se det positiva i det ;) puss

2011-08-12 | 16:42:09
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback