Som en skata



Madde kikar fram bakom trädet, ypperligt nöjd med hennes glittrande samling.


Igår ringde Tobias pappa och frågade om vi hade en nyckel som han tappat bort. Efter lite letande började de skämta om att det var jag som tagit den, att jag är som en skata som samlar och gömmer undan allt som glittrar och glimmar. Ironiskt nog så visade jag upp mina skategenskaper redan efter några timmar. ALLA mina smycken har varit undangömda inne i en av mina garderober i väntan på bättre förvaring. Men, nu fick jag ett ryck och tog fram mitt kära "smyckesträd" som jag köpt för länge sedan men aldrig använt.

Nu visar bilderna tyvärr inte hela trädet och jag misstänker att det inte är så snyggt att ha 500 gigantiska halsband hängandes där i ett enda virrvarr(hade varit finare med små, tunna, stilrena. Men wtf, desto snyggare på mig med stora, feta.). Men så här ser det ut! :) Trädet är i keramik och kostade 129kr på Åhléns, lätt värt :) Det fanns ett ännu större träd, nu blir jag sugen på att haffa ett sånt istället, men jag vet inte vars det skulle få plats :P Någonstans har jag också sett smyckesträd med en skål inbyggd som trädet står på, väldigt praktiskt att lägga örhängen, ringar m.m. på :) Men det har jag bara sett i plast, jag vill hellre ha i metall eller keramik.

Kommentarer
liisaa säger:

GAAH SÅÅ SNYYGGGT!!!



AVUNDSJUK

2011-08-29 | 23:15:46
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
liisaa säger:

VAR FÖRSVANN MIN KOMMENTAR?! råkadejagkommentera fel kommentar till fel inlägg knaaas! :S skickade iaf ejn kommentar om hur jääkla avis jag är på dig och det där trädet!



MYYCKET SNYYGGT! :D

2011-08-29 | 23:19:41
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback