Sjukis + Nya Favoriter




Såhär ser jag ut idag. Grymt sliten, fortfarande sjuk, osminkad och allmänt opepp. Klippte min lugg lite igår, vet inte riktigt hur bra det blev men ibland får jag såna där infall ;) Hjälpte också Tobias att snagga sig, mycket nöje hehe. Ser ni på bilderna min vackra fejkbränna? Jag förstår att ni inte gör det, men nu har jag smort in mig med Niveas lotion med brun utan sol-effekt i flera dagar, och de har utlovat en jämn och naturlig solbränna haha ;) Jag ser ju lite skillnad, jag är inte rosablå i huden utan den drar mer åt gult :P Schnyggt.

Här har ni mina senaste fynd!


Dessa köpte jag på DNA för 149kr på rea, love them! Dock så fick jag skavsår på stortårna efter första användningen, i och med att kanten där framme skaver när tårna rör sig. Aj aj. Dock är de perfekt höjd för att vara snygga men samtidigt bekväma att gå i, och jag älskar snörningen :)


Och här har vi mina nya älsklingar från Nelly! :) 139kr (sjukt värt) bara. Väldigt höga, men de gick bra att gå i ändå tack vare den feta platån fram. Jag blir sjukt lång i dem, vet inte när jag ska våga vara så lång haha. Snörningen är som vanliga skosnören, alltså inget fint satinliknande, but it's okay. Coolt och snyggt ändå tycker jag :)

Jag ursäktar de dåliga bilderna, tog dem med datorn. Mobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback