Sen blev det tisdag

Kom hem till mitt eget hem igår efter att ha spenderat 3 dagar sovandes hos mamma och 3 nätter jobbandes på Solhaga. Mycket skönt att vara hemma! :) Efter att ha installerat mig hemma så drog jag ner på stan och fikade med Lisa, sen åkte vi hem till mig, mycket trevligt :) Inatt sov jag min andra(tror jag) natt ensam i lägenheten. Inte så roligt, jag skrämde upp mig själv och tyckte det var allmänt drygt att inte ha stora starka Tobias i närheten som kunde hålla om mig och ge mig lööööve... :( Det är synd om mig, bara så att ni vet.

Idag åker jag till Vindeln för ytterligare 3 nätter med jobb. Tagga!

Kommentarer
liisaa säger:

Hard work work! :(

2011-08-16 | 16:17:37
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback