Madeleine och Tobias flyttar ihop

Tobias: Det är läskigt :/ jag kommer bo ihop med en tjej. Jag kom just att tänka på tjejbacillerna som härjade på början av 90-talet. Finns det ens något botemedel nu för tiden?

Madeleine: Jag vet inte om de har kommit på något botemedel. Men forskningen går framåt iaf.

Tobias: Gud, jag tänker på hur många som infekterades när jag var liten. Stackarna. Men då förstår du att det är läskigt?

En fin liten smskonversation mig och Tobias emellan, någon månad innan vi flyttade ihop. Haha, humor :) Han var inte rädd för "det vanliga" som typ allt smink, plattänger, rosa överallt, sallad varenda dag till mat, kläder som doftar tjej m.m. Han var orolig för tjejbacillerna, stackarn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback