Det är inte lätt


Klänning med öppen rygg från Nelly

Svart one-shoulder klänning från HM

Korallröd spetsklänning från BikBok

Shortsdress från Åhléns

Shortsdress från American Apparel

Klackar från Nelly

Klänning från Nelly

Stövletter från ?

Det är inte lätt att vara en shoppinggalning ska ni veta... Tur att Tradera gör det billigare ;)

Jag befinner mig på hemmaplan, om än bara för någon dag, och det är sjukt skönt. Just nu sitter jag och pimplar kaffe, så jag är väldigt speedad haha :) :P Senare ska jag ta ett härligt bad(ska stoppa i en rosa anka som jag fått av Emelina, en sån där badbomb) och snygga till mig innan Tobias kommer hem från jobbet :)

Vi har fått vårt sovrumsgolv nu äntligen! Fast det är ju vi som ska lägga det, men ändå. Efter x antal månader har vi fått det. Det är dock inte som vi tänkt oss, vi ville ju ha mörkt trä till våra ljusa tapeter, men vår hyresvärd totalignorerade det och gav oss ljust trä istället. Aja, det blir i alla fall bättre än plastgolvet med skador som vi har nu... Senare idag ska jag och Tobbe titta efter ett databord till honom så att han slipper ligga på en madrass på golvet :P

Later people!

Kommentarer
liisaa säger:

Det blir nog fint ändå ! Men tråkigt att inte få det som man egentligen ville ha. :(

2011-08-25 | 15:02:30
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com
madde säger:

Ja, jag hoppas det blir bra :)

2011-08-25 | 17:11:16
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback