Roligt Elakt Aktuellt


Linne med paljettkörsbär som jag tycker ser ut som hjärtan :)

Röd finstickad bolero

Grön finstickad tröja med kedjor. Tror dock att jag ska klippa bort axelvaddarna :P

Strumpor! De här kommer jag ha nu i vår nerstoppade i högklackade sandaler/peep-toes :)

Svart väska med fransar. Behöver verkligen en väska med fungerande dragkedja. I'm happy :)
Ursäkta mina ursnygga "fashionphotos"... Jag har inte fått igång digitalkameran än.

Tjohej! Idag har jag jobbat, tror dock att jag börjar bli lite smått förkyld... På hemvägen inhandlade jag ORDENTLIGA bestick :D Och jag sprang också in på HM där de hade massa rea, och ovanför ser ni hur det gick med det :P Nu har jag käkat bulgursallad med kyckling och ska snart hoppa in i duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback