Long time no see











Förra helgen åkte jag med min mormor och min morfar till Lövånger/Hökmark och hälsade på min gammelmoster Tove och hennes man Steinar :) De kommer från Norge och har lägenhet i Mo i Rana men har köpt ett hus i Hökmark som de åker till då och då :) Det var trevligt, vi åt gott och pratade, skrattade, tog en prommis med ena vovven m.m. Det var riktigt länge sedan jag träffade dem... Fick också träffa min moster Carola, hennes man Leif och mina kusiner Camilla och Marcus :) Det var kul, blev en himla massa diskussioner kring valet också haha :P I alla fall, min gammelmoster Tove har två hundar, en liten lurvig Löwchen som heter Biko, han är bara 1 år och helt vild och galen, samt en Papillon som heter Sonny. Sonny är en riktig gammgubbe, han är typ 15 år, och börjar bli ganska dålig nu på sin ålders höst. Det var fint att få hälsa på honom, Tove tog hand om honom efter att min gammelmormor Emilie(ja, det stavas så) eller "åldermor" som vi kallade henne, dog. Och det var 9 eller 10 år sedan. Han är så söt, och det är ganska otroligt hur gammal han blivit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback