Mama's house

Befinner mig just nu hemma hos mamma, med Maja sovandes bredvid mig :) Imorgon blir det jobb, natt :o Förstår inte hur jag ska lyckas hålla mig vaken...

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort. I fredags jobbade jag på fritids, sen järnet hem och gjorde mig iordning för middag på "Mässen" på älsklingens jobb med alla hans kollegor och deras militärfruar/sambos :) Kvällen blev riktigt bra, alla var så trevliga, även om mycket av snacket kring bordet handlade om military stuff haha ;) Efteråt drog vi ut på Five (av alla ställen) som var exakt likadant som när det var X3M... Men men, man ska inte klaga. Slutet av kvällen sög eftersom att min mobil har pajat m.m.
På lördagen åkte jag, Tobias och Simon till deras släkt i Bergsjö där det vankades soppa efter älgjakten. Trevligt det med :) Med dragspel, bakisillamående och allt.
På söndagen kom Emelina till mig, vi shoppade hej vilt, bl.a. Halloweengrejer på Barnens Hus till hennes Halloweenfest :) Vi fikade och käkade gott, och hon sov över tills idag.

Med andra ord; en ganska mysig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback