Gah!

Hata Excel... Bajs bajs bajs.

Hej alla glada barn! :) Är på lite/ganska konstigt humör idag, har dessutom hunnit få i mig en stor mugg take-away kaffe så är in ställd på full speed. Börjar bli orolig för om jag kommer orka hålla mig vaken när kaffet slutar verka...

Försöker ringa veterinären för att få ännu ett friskintyg på Maja, till försäkringen... Men det är upptaget hela tiden och han har bara telefontid 1 timme  om dagen. Det suger.

På lördag blir det bal/högtidsmiddag på älsklingens jobb, spännande spännande :)
Och snart är det ju Halloween, Eme ska ha Halloweenfest och jag står i valet och kvalet om jag ska klä ut mig till vampyr eller häxa. Häxa blir det nog, passar bäst till mig haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback