Time to eliminate some blackheads...

Uttalandet ovan är inte rasistiskt på något sätt, bara så att ni vet. :P I alla fall, på senaste tiden har jag försökt att eliminatea lite pormaskar med Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub. Det har inte gått så bra. Min hud mår inte bra alls just nu, jag vet inte varför heller. Den är bara allmänt dryg och blir irriterad för minsta lilla vilket resulterar i finnar och rödblossighet. Me NO like. Sååå, idag under min lilla shoppingrunda inhandlade jag Aloe Vera gel, Neutrogena Visibly Clear Oil-free Moisturiser + Visibly Clear Rapid Clear Treatment som man ska dutta på problemområden. Nu hoppas jag att huden skärper sig(eller är det kanske jag som ska skärpa mig?), och jag ska verkligen försöka låta bli att klämma och röra. Btw, älska Apoteket, de har ju massa roliga och nyttiga grejor så man vill bara shoppa loss totalt bland alla hudvårdsprodukter, kosttillskott, munhygiensgrejor m.m.

För övrigt så kan jag tipsa om att de just nu har L'oreal True Match flytande foundation på KICKS för bara 119kr! Jag handlade en extra trots att jag nyss har öppnat en ny flaska. De brukar ju annars kosta 149kr, vilket inte är så illa det heller. Riktigt bra budgetsmink som täcker fint och naturligt utan att bli kakigt. Man väljer nyans efter vilken grundton huden har; kall, varm eller neutral. Plus att de har ganska bra ljusa färger, halleluja, bland annat C1 som jag använder under vintern :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Samma fondution som jag!! :D

2010-11-13 | 00:05:41
Bloggadress: http://elisaabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback