OCH




I fredags var det ju som sagt och skrivet Halloweenfest hemma hos mamma och Bosse, Emelina och kusin Camilla fixade :) Vi pyntade med spindelnät, skelett som lyser i mörkret, lyktor m.m och en JÄTTESTOR skorpion som Maja blev livrädd för(jag förstår inte varför?den coola hardcore mexico-vovven borde ha slaktat skorpionen, det ligger i hennes natur). Jag klädde ut mig till häxa, Zero fick vara min onda tvillingbror som förvandlas till varulv på nätterna, Tobias var mördarvampyrkanin och lite vampyr då och då, hawt ;) Mamma har sytt i örat så hon var Frankensteins monster, Eme var vampyr, Camilla också, och Bosse hade en äcklig gubbmask på sig lite då och då :P Vi hade en tävling där vi delade upp oss i tre lag och fick poäng för varje gång vi lyckades skrämma någon. Jag lyckades ge mig och Tobias ett poäng, men gav de andra lagen typ 10 poäng vardera för att jag jättelätt hoppar till och skriker om någon smyger sig på mig. Men, det var kul ändå :)

Resten av helgen så har vi mysat och jag har jobbat på Solhaga i Vindeln. Jobbade även igår, men idag vill jag vara ledig, känner mig inte frisk... Är hur trött som helst också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback