Nelly


Blessing Dress 499kr från Vila

Bandeau Dress 459kr från Elise Ryan
Cup Babydoll Dress 569kr från Rare Fashion

Chiffon Maxi Dress 539kr från Elise Ryan

Muranga 419kr, Nelly Shoes

Och lagom till jul/nyår så blir jag supersugen på att beställa festklänningar från Nelly.com! Dom har så mycket snyggt, det är farligt att titta in där när man ska spara pengar... Men jag kan faktiskt stolt säga att jag inte är lika Nelly-taggad som jag var förut. Vissa av klänningarna sitter så pass mysko att man inte riktigt vågar chansa och beställa klänningar som kan vara för korta, för då är de oftast det på mig. Cause my booty is big. Haha ;) Jag vill ha en långklänning också, kan vara riktigt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback