Nej




Den här veckan blir det massa jobb, precis som förra veckan, hoppas dock på en ledig helg :) Men jag klagar inte, I need all the money I can get... Har även börjat fundera på årets julklappsshopping, ganska ångestfyllt. Vissa är så svåra att köpa saker till, det känns lite omöjligt. Och i år har jag mycket mindre pengar att röra mig med. Jag säger som barnen på ett av mina Fritids; bajs. En annan intressant sak som jag har fått höra av dem är att jag ser ut som Idol-Tove, Tove Styrke. Wtf? Nu har jag ju inte kollat in henne och jag ser inte på Idol, men liiite långsökt var det väl? Haha, de är så söta :)

Idag är jag less på surhet och energislukande grejor. Hinner inte ens komma hem och varva ner innan det ska varvas upp med småbråk som är så enormt onödigt. Känner mig maktlös och frustrerad. Men jag vet ju att om det ska ta slut så måste jag lägga mig. That sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback