Klant

Skills man har ;) Skulle ta fram socker och honung till mitt te, och lyckas riva ner en tub med brusvitamintabletter i golvet. Vad händer? Jo, tuben går sönder och botten(av allt som kan gå sönder) ramlar av, det flyger bara ut brusvitaminbitar över hela mitt ostädade dammiga golv. Riktigt nice.

I övrigt så har dagen varit toppenbra; fick tillräckligt med sömn, sen ringde mamma och väckte mig och vi körde runt stan och tankade diesel i dunkar, åt coleslaw-hamburgare, spillde Coca Cola, shoppade kläder(inte så mycket dock) sen mat på ICA Kvantum, lyxigt med bra sällskap och skjuts :) Nu har jag stökat lite i min garderob och rensat ut typ 10 plagg som jag ska försöka pracka på mamma och Eme. Sen hoppas jag att de skjutsar hit deras fet-tv som jag troligtvis ska få och min sopsäck med gamla kläder som jag ska gå igenom :P Plus att jag har förrådet fullt med hästgrejor som någon okänd person ska hämta, men det verkar aldrig hända. Gud vilka i-landsproblem jag har :P :) Tänkte bara skriva av mig lite eftersom att det mest blivit bilder den senaste tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback