Högtid

I lördags var det dags för bal/hötidsmiddag på älsklingens jobb = god mat, gott sällskap, och diverse högtidligheter :) Mycket trevligt :) Jag önskar att jag hade en bild på balklänningen jag hade på mig, den är i alla fall röd i fint tyg med pärlor och draperingar, samt snörning i ryggen, hawt :) Resten av helgen har jag och Tobias slappat och nu har han semester i en vecka så mer slappning ska det bli :P Igår såg vi Saw i 3D, lika äckligt som Sawfilmer brukar vara. Inte överdrivet speciellt med 3D heller, lite blodsplatter som "flög ut" över oss i salongen bara. Idag jobbade jag på fritids i Sörfors, lite pengar måste ju ändå tjänas... Imorgon blir det veterinärbesök(bara för att få ett nytt friskintyg) för Maja vid kl 15, och nu på fredag har Emelina halloweenfest som jag och kanske Tobias också ska på :) Mer action blir det inte den här veckan misstänker jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback