Fredag



Läskig liten kisseunge det där ;)

Fy vad skönt med helg! :) På söndag är det ju Fars Dag(and don't forget it) så jag hade eventuellt tänkt mig ut till Brännan och fira Thommie. Annars så ska jag bara ta det lugnt i helgen och njuta av att älsklingen är ledig :)
Idag hade jag tänkt mig ut på en liten shoppingtur efter diverse nödvändigheter:
  • Fars Dagspresent
  • Mopp + skurhink och ett sopset(kanske väntar med det tills jag tar mig till Rusta)
  • Tandtråd, SB12, Ipren och Aloe Vera-gel
  • Eventuellt lite julklappsspaning också :)
En annan icke nödvändig sak som jag har tänkt spana in är en långkjol eller långklänning. Jag vet inte hur bra jag skulle passa i en långkjol med min rooompa, but I guess I could try :P Och det var riktigt härligt att ha på sig långklänning på högtidsmiddagen/balen, men den klänningen var ju som fluffig med massa kjoltyg, en långklänning i tunnare material kanske skulle se mysko ut. Aja, jag ska pröva någon i alla fall, tror HM kan ha lite potentiella kandidater.

Ha en härlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback