Yran


Jag åt världens godaste kebabrulle inatt. Och jag brukar inte ens gilla kebab. Haha :)

Igår kom min brorsa Mathias och hans tjej Sara förbi mig, trevligt trevligt, hade inte sett dem på ett tag. Han har fått fast jobb nu också, lite avis är jag :P De skjutsade mig till Emma på Nydalahöjd där ganska många av brudarna förfestade :) Stor och fin lägenhet, med balkong :) Efter det drog vi alla till Ålidhem och festade loss, sen drog de flesta vidare till Anthony(fortfarande Ålidhem) och efterfestade eller vad man ska kalla det :) När kvällen/natten led mot sitt slut så sov jag hemma hos Maja :)
Sammanfattat = en trevlig kväll med trevligt folk! :) Fast jag önskar nästan att jag hade varit lite mindre nykter :P

Kommentarer
Liisaa säger:

Gött me kabab du!

2010-05-29 | 12:37:14
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
Liisaa säger:

Dags för en uppdatering? ;D

2010-05-31 | 09:21:52
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback