Skuldsanering

Dagen har bjudit på plugg. Failade med att dra till skolan imorse för en föreläsning kl 8-12, men vid 12 var jag där och basgruppen förberedde för seminariet imorgon. Spännande spännande. Just nu är jag irriterad över att jag inte har Open Office på min dator och att mitt mobila bredband segar enormt mycket, men det kan nog ordna sig hoppas jag. Jag har i alla fall lyckats kolla upp lite vad Kronofogden säger om skuldsanering, och lite lagrum till det, så jag hoppas jag överlever morgondagen och inte blir slaktad av diverse människor som inte gillar det jag skrivit ihop. Jag gillar det. Men det kan bero på att jag mest kopierat från lagtexten och inte skrivit. Det tog sin lilla tid ska jag berätta för er.

Nej nu ska jag kanske börja fixa middag. Bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback