Let's go bananas!

Usch vad tråkigt det är att vara förkyld... :( Jag hoppas alla har en bra lördagskväll i alla fall, ni får festa för mig också! :) För att muntra upp mig själv har jag skivat en banan, vänt skivorna i kakao och stoppat in dem i frysen, det ska jag käka som "godis" ikväll :P Jag minns knappt om det var särskilt gott för det var så länge sedan jag gjorde det. Det är bra att käka om man känner sig nedstämd, eftersom att både banan och kakao/choklad innehåller ämnen som gör en happy. Nu är jag väl inte nedstämd direkt, men jag har tråkigt :P Och när jag har tråkigt så äter jag. Haha.

Kommentarer
Liisaa säger:

Haha, men gud vilket inlägg. :P Jag kan inte riktigt luska ut om du är (men hur ska man beskriva det?) typ en glad berättare i texten eller ledsen. Hmm, klurigt värre. Vilket som så hoppas ag att du fått en trevlig lördag också och du kulturnatta är ruskigt överskattat.. ;D

2010-05-23 | 00:29:53
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback