Kiwi - Just Eat It!


I'm gonna eat you! Haha enormt dålig trötthetshumor såhär på kvällskvisten ;)


www.karinbylund.blogg.se
Kolla vad fint! Jag vill också ha ett kakfat att lägga massa smycken på! Hon hade hittat sitt för 20kr på loppis, lyckost...

Necklace 107 från Nelly Accessories, 199kr
Sjukt fint, jag gillar stora halsband med många rader :)

Elsa Necklace från Nelly Accessories, 199kr
Awesome! Men det kanske bara är jag som älskar hjärtan. Lite barnsligt kanske.

Rose earrings från Sägen, 655kr
Handgjorda och riktigt söta, men inte i min prisklass haha. Jag skulle bara he sönder dem eller tappa bort dem :p

Jag har aldrig kollat på Nelly.com:s accessoarsida förut, men det är definitivt värt en titt om man är smyckessugen! :)


Kommentarer
Liisaa säger:

Superfint med kakfatet ju! :D I like! Haha, men jag tyckte att det med kiwin var lite kul. Haha, jag kanske också börjar bli trött. Time to go to sleep. Godnatt sötis! :)

2010-05-24 | 01:22:12
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback