IQ Fiskmås

Vad fan är det med mig idag? Jag är helt borta, sjukt virrig... Nu har jag stressat här hemma lite grann för jag trodde att jag skulle behöva ta bussen till Universitetet och lämna tillbaks en bok jag lånat(jag var helt övertygad om att det var sista dagen). Jag har kollat på "Mina Sidor" för typ 40 min sen, och då såg jag att sista dagen var den 28e... Men jag fortsatte ändå att vara helt fast i "jag måste skynda mig och lämna tillbaka boken"-tänket. Haha, jag tog på mig jackan och skulle ta boken eftersom att bussen går nu, och vad märker jag då? Jo, jag har ingen bok som jag behöver lämna tillbaka. Duktig tjej.

En annan irriterande sak: DE RYSKA BLADLÖSSEN ANFALLER!!! Fy fan! Jag råkade ha föntsret öppet nu i någon timme, och alldeles nyss upptäckte jag att hela rummet är fullt av äckliga ryska bladlöss! Jag brukar vara ganska snäll när det gäller insekter och försöka att släppa ut dem istället för att döda dem, men jag orkade inte nu. Jag tog ett papper och mosade dem alla, eller ja det blev typ fyra papper eftersom de var så många... Lite dåligt samvete har jag, men vadå, jag hade inte kunnat rädda dem, de går ju sönder bara man tar i dem. Sjukt äckliga, jag vågar inte gå ut nu eftersom att de kommer anfalla mig. Blä.

Dagens planer på jobb hos far min och på kusinbesök inför Kulturnatta är för övrigt inställda. Så jag har inget att göra idag, men det är okej, jag orkar inte göra så mycket pga förkylningen... Borde plugga, men det är nog inte lönt eftersom att jag är så pass borta. Så idag blir det förmodligen mycket uppdatering på bloggen!

Kommentarer
Liissaa säger:

Hhaha, vilket roligt inlägg. De ryska blaflössen anfaller! HAHAHAH

2010-05-23 | 00:36:23
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

De gör ju det! ;)

2010-05-23 | 14:02:27
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback