I full blom


Min blommiga Nellyklänning

Min klocka med rosor på som jag fyndade på Tradera för någon vecka sedan

Min blommiga brokadkjol från Gina Tricot som jag köpt på Tradera(ja jag är en riktig Traderanörd)

Blommor, blommor, blommor. Och jag vill ha mera! Har alltid gillat blommönster på kläder och diverse textilier, varför inte på ett par Doc Martens till exempel? Sjukt sötsnyggt tycker jag :) Jag har några fler blommiga plagg i garderoben, men jag vill ha ännu mer... Måste utöka min samling. Gärna fler klänningar i blommönster. Jag har alltid velat ha en blommönstrad klänning eller kjol med svart botten, that would be awesome. Får helt enkelt leta vidare, finns väl lite mer utbud av blommigt när det nalkas sommar :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Ååhh, fiint med blommor jaa! =)

2010-05-05 | 14:26:06
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback