Hos Mor

Hej hopp allihopa! :) Jag befinner mig hemma hos mamma och Bosse, firade Mors Dag igår, och snart kommer Emelina hem från skolan så då ska vi plocka rabarber :) Det är helt sjukt bra väder, strålande sol, och alldeles grönt här på landet = awesome! Värsta sommarkänslorna jag har haha ;) Rabarberna(skriver man så?haha) är jättestora, fattar inte hur de kan ha hunnit växa så mycket. Vi funderar på att göra saft eller kräm, får se vad Eme vill när hon kommer hem :P :)

Lördagskvällen spenderades hemma hos Maja och Alexander, party party :) Det var kul, vi lekte med glasögon och våtdräkter och spelade Våghals samt "jag har aldrig...". Ganska skönt att inte dra ut, lite lugnare :) Tack alla som gjorde min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback